johanssonjulia.blogg.se

No one understands what we went through. It was short. It was sweet.

Kategori: Allmänt

Dagarna bara rinner iväg och jag har ingen aning vart jag står. Allt har bleknat av din kärlek, jag är redan bortkasstad, det var så nära att jag kunde känna det. Så låt oss direkt bryta oss ur dessa skyldiga burar och det ska vi göra nu. Jag ska aldrig vända. Ingen annan behöver veta att när vi skulle åka kunde vi bara köra mot rött. Det fanns ingen tid att vänta och det finns ingen tid att vänta, vi kommer vara ljusår bort och bara köra mot rött. Det var vita ljus, vi flörtade i mörkret. Denna väg leder till ditt hjärta. Dessa tecken det är något vi inte kan ignorera. Vi kan inte backa och vi kommer aldrig att låta detta ändra på oss. Vi ska göra detta nu, vad väntar vi på? Vi ska köra mot rött. 
 
 
 
Kommentera inlägget här: